Vi har fått två nya hedersmedlemmar!

Barbro och Leif Gunnarsson

Visst har vi många medlemmar som lägger ideell tid och engagemang på vår bygdegård, och vi tackar dem allra varmast för deras insatser men det finns de som verkligen går ”above and beyond the call of duty” som amerikanerna säger. Sådana som Barbro och Leif Gunnarsson. Därför har styrelsen idag beslutat att göra dem till hedersmedlemmar i Bergby skolas bygdegårdsförening som ett litet extra tack för all den tid de ägnar åt bygdegården.

Loppisen som Barbro med stöd av Leif skött om i många år är en ren framgångssaga och innebär att Bergby skolas bygdegårdsförening kunnat täcka sina kostnader lättare tack vare inkomsterna därifrån men också att Bergby skolas bygdegård och loppisen blivit känd vida omkring. Tack!